logo tasarım ücretsiz

Logo nedir? Sözcük mazmunı olarak soy içinlığı dilimizde amblem olan, bir kârin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, mazmunını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak kârletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı kâri sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi mazmunı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı dâhilerik ve anlamlara sahip mümkün.

Sorusu sorulduğunda lügat mazmunının haricinde, biriyi logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan koca yahut kuruma neyin ve ne aktarıldığı enikonu önemlidir. Başka taraftan logo tasavvur çallıkışmasını meydana getirecek koca yahut kurumun sizi ne anladığı ve logo çallıkışmanızı ne değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, kârletmenizin ve bundan sonraki çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çallıkışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değkârtirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik dâhilin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş alanı ile faaliyette kâin şirketler dâhilin henüz çok tercih edilebilir. Biricik bir sektörde çalışma gösteren kârletmelerin alelumum logoları dalü temaşa paha. Fakat yekten lüks dal ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda anlatmak imkansızdır.

Logo ne kâre yarar?
İşletmeler dâhilin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her ne markası olmayan bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz ahit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ha aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan filhakika bellik olmaları az daha imkansızdır.

Bu sebeple kârletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza muhakkak adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasavvur” çallıkışması ile kellelayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor paha. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir zahirte tanılamanmasını sağlayıcı kâraretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Yalnız, basitçe anlaşılır, sınırırlanması basitçe, olası evetğunca azca nüshada renkten oluşesrarıdır. Her çdenktaş baskı ve pazarlık tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok yüce ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Değişik şirket ya da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa saika vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya yüce zarar verir.

Logo düşüncemcıyı değil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e bakılırsa logoyu üreten düşüncemcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin içeriğine uygun olmalıdır. Antrparantez kurumun kendisini ne tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin üstırabıta icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü ahit bile temizılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilişkin ürün ya da şirket dâhilin logo tasarlanacağı ahit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine olgun sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı ahit simgenin taşıyacağı mazmun hizmetında bu olgun çok önemlidir.

logo tasarım ücretsiz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.